Audit Boetiek

Audit Boetiek is een accountantsorganisatie met een persoonlijke benadering. Ze staan voor Betrouwbaar, Betrokken en van Betekenis. Om die reden heeft Kofski Ontwerp ervoor gekozen om binnen de visuele identiteit op een abstracte manier te verwijzen naar deze 3 B’s. Het is een uniek en persoonlijk ontwerp wat doorgetrokken is in verschillende uitingen, zoals de website en de opmaak van verschillende brochures en presentaties. Het heeft een chique, moderne uitstraling, waarmee aangesloten wordt bij de naamkeuze van Audit Boetiek.

De drie B’s vormen samen een check mark [✓] en staan symbool voor de controles die met kwaliteit worden uitgevoerd. De naar buiten wijzende pijlen laten groei en ruimdenkendheid zien. Samen met de moderne, maar stijlvolle typografie maakt dat het geheel volledig naar de wens van de klant.

Project checklist

  • Visuele identiteit
  • Website ontwerp
  • Illustraties
  • Divers drukwerk

Website ontwerp

Bij een nieuwe visuele identiteit hoort natuurlijk ook een nieuwe website. Volledig in lijn met de nieuwe stijl én helemaal up to date volgens de nieuwste ontwikkelingen. Elke website wordt naar wens ingericht en is na de bouw volledig gebruiksvriendelijk zelf te gebruiken. Alles is mogelijk en niks is te gek!

Bekijk de live website hier.

'Hele fijne en diverse samenwerking gehad met Kofski Ontwerp. Van ontwikkeling brochures en logo tot de ontwikkeling van website. Frank is goed benaderbaar en luistert goed naar je wensen. Bij oplevering eerste concept weet hij elke keer positief te verrassen. Daarbij zijn zowel bereikbaarheid als flexibiliteit top. Nogmaals heel erg bedankt en zeker tot een volgende keer.'

Dennis HuiskesOprichter Audit Boetiek